Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2008 13:58 - За обиденото Слънчице, чиято усмивка аз искам да запазя завинаги..
Автор: lovepofusion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове:
0



Подминавам те, макар да знам, че искам да докосна ръката ти.
Искам да кава това "Здравей", което ми дарява сила
и ме изпълва с желание за живот.
Копнея за сладострасността на думите ти, които обгръщат душата ми
с най-нежната обвивка.
Избягваики за момент това блаженство, аз знам,
че нищо не може да компенсира моментите, прекарани с теб,
моментите, пропуснати във времето със своята безвъзвратност
се притиска все по-силно и по-силно в плътта ми като пронизващи тръни.
Прости, че глупостта ми безспирна засяга твоита мисъл.
Прости, че не ценя това, което отминавам и посрещам, което
искам, но не мога, защото "просто" трябва да се оправдая...
И ако сетното ми "Прости!"
не може да докосне сърцето ти, 
то аз съм погубила най-ценното в себе си - именно мен самата...
Ако това не спира дъха ти, то аз не бих могла да се нарека
достойна, достойна да се ползвам с вниманието ти, с обичта ти.
А аз едничко ще ти кажа....Това, което не казвам е повече от това,
което мога да изкажа с думи...
Това, което чувствам е по-ценно от това, 
което друг може да почувства..
Защото това съм Аз...
а.. Аз.. обичам Теб...
Прости!



Тагове:   усмивка,   обиденото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lovepofusion
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70740
Постинги: 51
Коментари: 90
Гласове: 393
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол